Patarimai širdies sveikatai.

Sveikatos patarimai turintiems širdies ydą

Vienų šalių gyventojai rekomenduoja mitybą praturtinti antioksidantų turinčiais prieskoniais, kiti — nusnūsti popietės miego.

Ar dėl pandemijos pasikeis Jūsų išlaidos kalėdinėms dovanoms?

Lietuvoje, palyginus su kitomis Europos Sąjungos šalimis, nuo širdies ir kraujagyslių ligų miršta daugiausiai vyrų ir moterų. Taigi ko galėtume pasimokyti iš kitų šalių gyventojų?

patarimai širdies sveikatai 2 hipertenzijos kategorija

Indija: viską gardinti prieskoniais Aštrų maistą reikia valgyti lėčiau. Be to, gerti daug vandens.

patarimai širdies sveikatai jodas gydo hipertenziją

Prieskoniuose gausu antioksidantų, kurie naikina laisvuolius radikalus ir greitina medžiagų apykaitos procesus. Nyderlandai: automobilį iškeisti į dviratį Nors dviratį turi daugelis gyventojų, tačiau dažniausiai jie kaupia dulkes rūsiuose. Reikia imti pavyzdį iš Nyderlandų gyventojų, kuriems dviratis yra pagrindinė miesto transporto priemonė.

A. Kulitaitė pataria: Kaip geriausia sutaupyti?

Važinėjimas dviračiu — tai aktyvi fizinė veikla, kuri degina kalorijas ir padeda numesti svorio. Meksika: neprisivalgyti vakare Vietiniai meksikiečiai pagrindinį dienos maistą suvartoja tarp 14 ir 16 patarimai širdies sveikatai.

Sveikatos receptas. Psichoterapeutas Eugenijus Laurinaitis: kaip pagaliau tapti laimingiems?

Vakare tiesiog lengvai užkanda. Nepersivalgymas vakarais patarimai širdies sveikatai padėti išvengti nemalonių refliukso simptomų naktį, kai sukyla rūgštys. Brazilija: daugiau bendrauti Australų mokslininkai nustatė, kad žmonės, turintys daug draugų, gyvena net septyneriais metais ilgiau!

5 komentarai

Draugų apsuptyje gaminasi laimės hormonas oksitocinas, kuris ramina, gerina širdies veiklą ir padeda nepersivalgyti. Todėl reikia imti pavyzdį iš brazilų, kurie vadinami viena draugiškiausių tautų visame pasaulyje.

Naudingi patarimai žmonėms, sergantiems širdies iš kraujagyslių ligomis, karantino laikotarpiu Širdies ir kraujagyslių sistemos ligos apima širdies, galvos smegenų ir periferinių kraujagyslių ligas bei arterinę hipertenziją. Pagal sergamumo ir mirtingumo nuo širdies ir kraujagyslių ligų rodiklius Lietuva priklauso didelės rizikos zonai. Dėl šių ligų mūsų šalyje kasmet įvyksta daugiau ne 50 proc. Vyresnio amžiaus asmenys bei sergantieji širdies ir kraujagyslių sistemos ar kitomis lėtinėmis ligomis šiuo metu yra pati pažeidžiamiausia gyventojų grupė, kuriai, užsikrėtus korono virusu, gali kilti  didelė sunkių komplikacijų rizika.

Lenkija: valgyti namie Lenkai išleidžia 5 procentus visų savo pajamų valgydami ne namie. Taip jie ne tik sutaupo, bet ir rūpinasi sveikata. Namie galima pasigaminta sveikesnių ir pigesnių patiekalų nei daugelyje viešojo maitinimo įstaigų.

Ar žinai, kad?

Japonija: nustoti valgyti, kai tik pajuntamas sotumas Ilgaamžiai japonai sako, kad nuo stalo pakilti reikia tada, kai jautiesi 80 procentų sotus. Labai svarbu įsiklausyti į savo kūną ir nustoti valgyti, kai jautiesi sotus, bet nevisiškai.

patarimai širdies sveikatai ką reiškia 3 hipertenzijos stadija?

Tai nereiškia, kad jie suvartoja nepakankamai maisto, nes smegenys gerokai vėliau gauna signalą apie sotumo jausmą negu iš tikrųjų pasisotinama. Kinija: medituoti Meditacija sumažina širdies ligų, priepuolių, infarkto rizika. Palengvina dėmesio, nerimo, depresijos simptomus.

Ar prekybos centrai dėl pandemijos turėtų riboti darbo laiką?

Meditacija padeda atsipalaiduoti, gerina kvėpavimo takų ir protinę veiklą. Gambija: valgyti riešutus Šioje Vakarų Afrikos šalyje riešutai pakeičia mėsą.

Anot jo, vyrai linkę ignoruoti įvairius simptomus ar organizmo siunčiamus signalus, o gydytis dažnai pradeda tik tuomet, kai liga ar sutrikimas jau būna gerokai pažengę. Širdies ligų profilaktikai vaistininkas ragina periodiškai pasitikrinti cholesterolio kiekį kraujyje bei kraujo spaudimą, kurį stebėti ypač aktualu vyrams iki 45 metų.

Jie mažina kraujo spaudimą, atsparumą insulinui, cholesterolio kiekį kraujyje. Padeda nuo sutrikusio širdies ritmo ir diabeto. Reguliariai, penkis kartus per savaitę riešutus vartojantys asmenys sumažina širdies ligų ir priepuolių riziką net 50 procentų.

patarimai širdies sveikatai captopres nuo hipertenzijos

Ispanija: nusnūsti dieną Siesta — poilsio metas Pietų Europoje, kurio pavydi tikriausiai visi šiaurinių kraštų gyventojai. Poilsis dieną yra labai naudingas sveikatai, nes sumažina širdies ligų ir priepuolių riziką.

Ypač smagu nusnūsti dieną, jei naktį miegama nepakankamai, kankina nemiga.

patarimai širdies sveikatai ir pamiršite apie hipertenziją

Miego trūkumas gali būti daugelio ligų priežastimi. Islandija: valgyti daugiau žuvies Per metus vidutinis islandas suvalgo apie kg žuvų: silkių, menkių, upėtakių.

Omega 3 riebiųjų rūgščių turtingos žuvys saugo nuo uždegimo, širdies ligų, padeda lieknėti. Be to, jos gerina smegenų veiklą, todėl būtinos dirbantiems protinį darbą.

Panašūs apžvalgos