Izometrinė mankšta ir hipertenzija

Pratimai hipertenzijai

Share izometrinė mankšta ir hipertenzija Facebook Share on Twitter Izometrinė mankšta yra raumenų treniruotės tipas, kuriame atliekate izometrinį raumenų susitraukimą.

  • Hipertenzija iki 30 metų
  • Kaip numesti svorį hipertenzija sergančiam vyrui
  • zona sveikata | medikana.lt
  • Kaip suprasti tą hipertenziją

Izometrinis raumenų susitraukimas įvyksta tada, kai jūsų raumenys veikia jėga, nekeičiant jo ilgio. Kitaip tariant, kai jūs išmatuotumėte izometrinį raumenų susitraukimą, jūsų sąnarys nejudina. Skirtingai nuo koncentrinio kai raumenys sutrumpėja, kai jis veikia ir ekscentrinis kai raumens pailgėja, kai jis veikiasusitraukimų rūšys, izometrinis raumenų susitraukimas nei ilgina, nei sutrumpina raumenų skaidulas.

zona sveikata

Argumentai apie ir izoliuotą raumenų susitraukimą Yra privalumų ir trūkumų atlikti izometrinę pratybas. Viena vertus, tai yra patogu. Izometrinė mankšta nereikalauja specialios įrangos ir labai mažai laiko. Tačiau dėl to, kad raumenų pluoštai nejudina izometriniu susitraukimu, jūs negalėsite stipnuoti visą raumenų judesių diapazoną.

izometrinė mankšta ir hipertenzija magnis plius nuo hipertenzijos

Stiprumo pranašumai apsiriboja konkrečiomis vietomis, susijusiomis su vieta, kurioje esate, kai atliekate pratybas. Galbūt svarbiausia yra tai, kad žmonėms, turintiems aukštą kraujo spaudimą hipertenzijąizometrinė mankšta nėra gera idėja. Izometrinė mankšta turi tendenciją didinti kraujospūdį.

izometrinė mankšta ir hipertenzija vaistai nuo širdies nepakankamumo nuo hipertenzijos

Izometrinis raumenų susitraukimas gali būti naudingas, kai esate imobilizuotas ir arba gijimas, ir jūs turite sumažinti savo veiklos lygį. Jei kūno dalies judėjimas kažkaip sugadins jūsų sąnarį, jūsų fizinis terapeutas ar gydytojas gali pradėti jus išmatuoti.

Lavinti raumenis galite važiuodami autobusu arba gulėdami lovoje

Isometrija taip pat naudojama žmonėms, kurie buvo labai neaktyvūs, kad vėl sugrąžintų jų raumenų grupes. Pavyzdys Galima sustiprinti raumenis kaklo gale, naudojant izometrinį pratimą: pradėkite nuo galvos ir kaklo, vertikaliai lygindami savo kamieną.

Sulenkite pirštus ir uždėkite savo rankas už galvos. Jie turėtų būti dedami į kaukolės apačią, kur ji pradeda kreivę.

izometrinė mankšta ir hipertenzija vaistų įvertinimas dėl hipertenzijos

Su savo rankomis, traukite galvą į priekį, tačiau pasipriešinkite jėgai, traukdami atgal galvą. PASTABA: jei turite kaklo skausmą ar sužalojimą, būtinai pasitarkite su savo sveikatos priežiūros specialistu, prieš atlikdami šį izometrinį pratimą.

izometrinė mankšta ir hipertenzija Aš amžinai išgydžiau hipertenziją

Related Content.

Panašūs apžvalgos