Bėgiojimas ir hipertenzija

Kovoti su kraujospūdžio problemomis galima ne tik vaistais | medikana.lt

Juk būtent jis yra pagrindinis infarktų ir insultų kurstytojas.

hipertenzija, kai suteikiama negalia

Pasaulio sveikatos organizacijos duomenimis, dėl hipertenzijos kenčia daugiau nei milijardas pasaulio gyventojų, kasmet ji pražudo devynis milijonus žmonių. Veiksnių, lemiančių hipertenzijos išsivystymą, yra daugybė, ir pirmiausia — genetinis polinkis.

Komentuoti:

Taip pat nesaikingas druskos vartojimas, priklausomybė nuo alkoholio, neaktyvus gyvenimo būdas, stresas, rūkymas arba antsvoris. Gali hipertenziją sukelti ir kai kurios ligos.

cardiomagnet gydant hipertenziją

Pavyzdžiui, hormoniniai pakitimai arba gerybinis antinksčių navikas, be to, inkstų ligos, hiperaktyvi skydliaukė ir kita. Specialistai pabrėžia: viena iš hipertenzijos problemų yra tai, kad ji gali ilgą laiką slapstytis, kol diagnozė taps akivaizdi bėgiojimas ir hipertenzija paprastai per atsitiktinį profilaktinį sveikatos patikrinimą.

Jeigu gydytojas jums jau diagnozavo hipertenziją ir skyrė atitinkamą gydymą, galite pabandyti sumažinti kraujospūdį ir natūraliais būdais.

  • Tačiau fizinio aktyvumo treneriai susiduria su apmaudžiomis klaidomis, kurias daro sportuoti pradedantys žmonės.
  • Bėgiojimas: kam ir kada kenkia - DELFI Sveikata
  • Kovoti su kraujospūdžio problemomis galima ne tik vaistais | medikana.lt

Pagaliau pradėkite veikti, užuot kalbėję Prisipažinkite bent patys sau, jog kartais irgi pakalbate apie tai, kaip būtų gerai pradėti bėgioti rytais arba lankytis sporto klube, bet šie planai taip ir lieka tik kalbomis.

O tai labai blogai. Fiziniai krūviai yra natūralus ir veiksmingas būdas sumažinti kraujospūdį bei lengviau jį kontroliuoti ateityje.

peršalimas su hipertenzija

Jau daugybę kartų buvo įrodyta, kad reguliarus fizinis aktyvumas stiprina širdį, o stipri širdis reiškia normalų kraujospūdį bei mažesnius krūvius kraujagyslėms. Todėl pasistenkite kuo dažniau atlikti kardiopratimus — tik pageidautina nuosaikiu tempu.

hipertenzija 3 laipsnio kas tai

Tikrai nebūtina kiekvieną mielą dieną prakaituoti sporto salėje ant bėgimo takelio. Tiesiog lipkite laiptais, užuot važiavę liftu, eikite pėsčiomis, kai automobilis nėra labai reikalingas. Užsirašykite į šokių studiją mėgėjams.

Mankšta ir bėgiojimas ryte

Panašūs apžvalgos