Ar galima praktikuoti šiaurietišką ėjimą su hipertenzija. GYVENIMO BŪDAS - Sveikas Žmogus

Bėgimas – širdžiai pavojinga sporto rūšis? - medikana.lt

ar galima praktikuoti šiaurietišką ėjimą su hipertenzija

Tema: Bėgimas ir ėjimasNaujienos Kasdien susiduriame su gausybe sveikos gyvensenos patarimų. Vienas iš tokių — norint palaikyti gerą sveikatą ir jaustis puikiai, svarbu kas dieną judėti.

Nesiekiantiems olimpinių aukštumų ir norintiems tiesiog būti fiziškai aktyviais, itin rekomenduojamas ėjimas. Tai gali būti ėjimas šiaurietiškomis lazdomis, smagus pasivaikščiojimas su draugais, augintiniu ar įprastinis žingsniavimas maršrutu: namai-darbas, namai-mokykla ir t.

Šiaurietiškas ėjimas – kineziterapeuto patarimai

Apie vaikščiojimo naudą yra atlikta daugybė tyrimų ir jau seniai neabejojama teigiamu vaikščiojimo poveikiu sveikatai. Pagrindinis motyvas, kuris išskiria ėjimą kaip pranašesnę fizinio aktyvumo formą prieš kitas, yra tas, jog tai pati natūraliausia žmogaus fizinė veikla, juk pirmiausia žmogus išmoko vaikščioti. Be to ėjimas nuostabus tuo, kad tinka absoliučiai visiems, nepaisant amžiaus, lyties ar gyvenimo būdo.

ar galima praktikuoti šiaurietišką ėjimą su hipertenzija

Ypač ar galima praktikuoti šiaurietišką ėjimą su hipertenzija rekomenduojama vyresnio amžiaus žmonėms, kurie nėra pajėgūs praktikuoti kitų fizinio aktyvumo formų. Ėjimas pėsčiomis mažina nuovargį, suteikia energijos, stimuliuoja protinę veiklą, mažina stresą, skatina medžiagų apykaitą.

Šiaurietiškas ėjimas — judėjimo malonumui ir gerai sveikatai Siųsti draugui: Skaitykite forume: Dalintis: Norint turėti sveiką kūną ir guvų protą, būtina pasirūpinti fiziniu aktyvumu. Ne paslaptis, kad didžiausią naudą žmogus gauna sportuodamas gryname ore. Ką rinktis? Šiaurietišką ėjimą!

Reguliarus, bet greitas ėjimas sumažina 2-ojo tipo cukrinio diabeto ir kraujagyslių ligų, hipertenzijos, nutukimo bei daugelio vėžio formų riziką. Vaikščiojimas stiprina kaulinę sistemą, mažina osteoporozės riziką.

ar galima praktikuoti šiaurietišką ėjimą su hipertenzija

Be to vaikščioti rekomenduojama ne tik norintiems nesirgti, bet ir sveikstantiems po įvairių ligų, ypač po miokardo infarkto, nes einant refleksiškai išsiplečia širdies kraujagyslės, todėl pastovios treniruotės puikiai stimuliuoja širdies veiklą. Žinoma, pradėti treniruotis reikia nuo labai lėto ėjimo. Norintiems pradėti reguliariai vaikščioti, pirmas ir labai svarbus patarimas — pasirinkti tinkamą vaikščiojimo trukmę, atsižvelgiant į savo fizinį pasiruošimą.

Fiziškai nepajėgiems žmonėms rekomenduojama pradėti treniruotis nuo ėjimo 60—70 žingsnių per minutę.

ar galima praktikuoti šiaurietišką ėjimą su hipertenzija

Pirmomis dienomis rekomenduojama eiti apie 30—40 minučių. Pamažu treniruočių laiką pradėti ilginti iki valandos, o dar vėliau — iki pusantros. Einant svarbu nepamiršti kontroliuoti savo pulso bei kvėpavimo. Einant ir po pasivaikščiojimo neturi būti jaučiamas nuovargis. Priešingu atveju — tai ženklas, kad organizmas gavo pernelyg didelį krūvį.

10. 000 tūkstančių žingsnių per dieną…

O persitempimas, kaip žinia, nėra sveikatos draugas. Anot fizinio aktyvumo specialistų, norint priklausyti fiziškai aktyvių žmonių grupei, užsiimančia aktyvia fizine veikla, rekomenduojama nueiti O štai, jeigu nueinama daugiau kaip Perskaičius šiuos, iš pirmo žvilgsnio įspūdingus skaičius, gali kilti klausimas — o kaip tuos žingsnius suskaičiuoti?

ar galima praktikuoti šiaurietišką ėjimą su hipertenzija

Atsakymas paprastas — naudotis žingsniamačiais, kurie ne tik dienos pabaigoje parodo kiek gi tų žingsnelių nueita, bet ir labai motyvuoja kas dieną nueiti daugiau negu vakar. Juk drauge vaikštinėti smagiau, o ir motyvacija tokiu atveju tampa žymiai didesnė — vienam patingėjus, kitas paskatins.

ar galima praktikuoti šiaurietišką ėjimą su hipertenzija

Taigi, kiek žingsnelių nuėjot šiandien? Pradedam skaičiuoti… Informacijos šaltinis  Klaipėdos miesto visuomenės sveikatos biuras.

  1. Hipertenzija larista
  2. Šios lazdos naudojamos tam, kad einant tinkamai judėtų ne tik apatinė kūno dalis, bet ir viršutinė.
  3. Šiaurietiškas ėjimas – kineziterapeuto patarimai | NORTHWAY Vilnius
  4. Ką daryti su sunkia hipertenzija

Panašūs apžvalgos